Zoeken
Positieve recensies voor 'Unbeschreiblich Weiblich'
Saskia Noort en Stella Bergsma touren samen met de Flaming Vulva's door het hele land met hun theatershow Unbeschreiblich Weiblich. De voorstelling ging maandag 6 november in première in het Luxor Theater Rotterdam.

Gepubliceerd op 14 november, 2023 om 11:50, aangepast op 16 november, 2023 om 15:10

De nieuwe theatershow Unbeschreiblich Weiblich van Saskia Noort en Stella Bergsma, die afgelopen week in première ging in het Luxor Theater Rotterdam, ontvangt gunstige beoordelingen. De recensies zijn niet alleen positief over Noort en Bergsma, ook de driekoppige girlband De Flaming Vulva's die voor de muzikale omlijsting zorgt tijdens de show, wordt met complimenten overladen. Zo kopt de theaterkrant: 'De feministische hits van de Flaming Vulva's echoën nog lang na.' en noemt de band 'een genot om naar te luisteren.' Ook de recensie op ilovetheater.nl is lovend over de theatershow: 'De voorstelling is vernieuwend theater, educatief en drukt je met de neus op de feiten.'

Over Unbeschreiblich Weiblich:
Wat is een vrouw eigenlijk? Is ze haar maatschappelijke positie? Haar lichaam? Haar relaties of uiterlijk? Is dit alles met een pen te beschrijven? Saskia Noort en Stella Bergsma wagen zich eraan in hun theatershow Unbeschreiblich Weiblich.
Samen met hun bloedeigen band Flaming Vulva's en een divers leger aan schrijfsters beschrijven en bezingen ze alles wat ze meemaken, wat hen opwindt of irriteert, kortom hoe het is om vrouw te zijn deze tijd. Van daten tot bodyshamen. Van abortus tot ouderschap. Van politiek tot romantiek. Verwacht te huilen, te lachen en ademstokkende herkenning. Als je de zaal verlaat voel je je geïnspireerd, vol zusterliefde en natuurlijk... onbeschrijfelijk vrouwelijk!

Klik HIER voor het scheelschema en bekijk wanneer Saskia en Stella bij jou in de buurt komen optreden!

Auteurs
Auteur: Saskia Noort

Saskia Noort (1967) is schrijfster en columniste. Van haar boeken werden 3,5 miljoen exemplaren verkocht. Haar werk werd in vijftien talen vertaald en werd bewerkt voor televisie, film en theater. Van haar achtste thriller Bonuskind werden ruim 200.000 exemplaren verkocht en het was tevens het bestverkochte spannende boek van 2020. In 2023 vierde Saskia Noort haar twintigjarig schrijverschap met het verschijnen van De nazaten, dat na de bestsellers De eetclub en Debet het sluitstuk is van dit spectaculaire drieluik.

Boeken
Saskia Noort - De nazaten
Saskia Noort